دوباره

حالا 

همین ثانیه که میگذرد  

همین لجظه که میچکد از نگاه من 

همین دقایق که فراموش شدم 

پس خاطرات زنی تاریک 

یادت هست!  

زنی که دیگر چون سیال بیرنگی به گرد توست 

نگاه تو عبور میکند از من 

نگاه من سنگ می شود در تو 

تو زنده میشوی ناگاه 

با قامتی رفیع 

دلی سرشار از مهربانی 

با کودکی در دست  

زنده میشوی در من

  همین ثانیه های که فراموش شدم  

با لبخندی بر لب  

 دستی آنسوی پنجره  

دهکده المپیک 

آن پرده گلدار ! 

از تو 

از خیابان طویل دلتنگی 

از کودکانی که از من زاده شده اند 

هیچ نمانده بود 

جز این لحظه ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
لی یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.leee.us

سلام خانم سهرابی . چه خبر ؟
مدت ها بود ازتون خبری نبود ...
خوشحالم به روز هستید ...
منتظر کارهای جدیدترتون هستم ..

ممنون دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد