فردی مرکوری

امروز پس مدتها یکی از ترانه ای راک از گروه کویئن رو گوش دادم که من رو برد به سالها پیش .حس خاصی داره ترانه های این گروه و موسیقی شون . 

   

  

 

خواننده گروه فردی مرکوری یا همان فرخ بلسارا از پارسیان ( زرتشتیان)سرشناس هند بود که در زنگبار متولد شد. هوش و علاقه فردی در موسیقی باعث شد با تشکیل گروه های موسیقی رو بیاورد. به نظر من صدای فردی از صداهای نادر موسیقی است.گروه کویئن بعد از بیتلها تونست  دومین مقام پیشتاز در موسیقی را در هزار سال اخیر کسب کنه. در یکی از اولین برنامهای زنده، پایه میکروفن فردی شکست و او برنامه را به همان شکل ادامه داد. این پایه شکسته میکروفن بعدها به یکی از علایم مشخص اجراهای او تبدیل شد. این اتفاق و چند نو آوری در اجراهای زنده از جمله لباسهای پر زرق و برق طراح معروف زاندرا رودس (Zandra Rhodes) و ... فردی مرکوری را در مرکز توجه قرار داد و او بزودی مبدل به شاخص ترین فرد در دنیای موسیقی راک شد.فردی ۱۰ ترانه از ۱۷ ترانه جاوادانه گروه را سروده است. او در سال ۱۹۹۱ به دلیل بیماری ایدز درگذشت وتابوتش را به درخواست خودش سوزاندند.تعداد آلبوم های فروش رفته او ۱۸۰ میلیون نسخه برآورد شده است. 

 

 از این ترانهای مورد علاقه من از این گروه و  I want it all هستش که میتونید دانلودش کنید 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
moh3en سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam

لی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.leee.us

ممنون به خاطر معرفی و ارائه این اثر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد