ممدنبودی ببینی

این آهنگ رو از وبلاگ تعطیل از آقای نیما آزاد گرفتم.میتونید دانلود کنید و گوش بدید. 

 

ممد نبودی ببینی

نظرات 3 + ارسال نظر
لی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ http://leee.us

عالی بود . همه چیزش که گفت درسته ...
:)

بی حجاب دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

فیصل ضرغامی از اعضا جبهه مشارکت شاخه هرمزگان چند روز پیش در محل کار دستگیر و تاکنون آزاد نشده اند لطفا اطلاع رسانی کنید.

چوک نابن سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ

صدای بندر:
امروز شنبه 31 خرداد ، نهمین روز دستگیری فیصل ضرغامی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شاخه هرمزگان ، حسین نبی زاده و ناصر نبی زاده که هر سه از فعالین ستاد میرحسین موسوی در سال گذشته بودند ، است و هنوز دیداری با آنان صورت نگرفته که هیچ بلکه هنوز تفهیم جرم نشده اند . متاسفانه هیچ یک از مقام های اجرایی و قضایی استان پاسخگوی خانواده های این عزیزان در رابطه با این مسئله نبودند . ولله چنین رفتاری با قاتلین ، متجاوزین و قاچاقچیان نیز صورت نمی گیرد از آنجا که آنان اتهام و محل نگهداریشان مشخص است حق ملاقات دارند .

انتظار می رفت پس از دیداری که دیروز صبح چندی از اصلاح طلبان بندرعباس با استاندار ، معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل حراست استانداری هرمزگان داشتند ، وضعیت این عزیزان بهبود یابد اما در عوض ظهر این روز خبر دستگیری علی ذاکری رئیس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شاخه هرمزگان به گوش رسید .

لازم به ذکر است که همه این دستگیری ها در شرایطی صورت گرفته که این عزیزان اخیراً ، نه در سالگرد انتخابات و نه قبل از آن جلسه یا نشست رسمی و غیر رسمی اعتراضی نداشتند ، گرچه این از معترضین هستند اما این دستگیری ها بیشتر شبیه عقده گشایی است و شاید آغازگر فصل جدید از اعمال فشار بر اصلاح طلبین هرمزگان باشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد